قوانین و مقررات
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای تکنوبار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
کاربر نیازمند گوشی هوشمند با اینترنت می باشدو ابتدا می بایست نرم افزار تکنوبار را در گوشی خود نصب نماید و بعد از وارد کردن شماره تماس متعلق به خود را در اپ ، کد یکبار مصرف برای صاحب خط ارسال می گردد که با وارد کردن کد وارد نرم افزار می شود و ابتدا باید پروفایل خود را کامل نماید و از تمام امکانات نرم افزار با توجه به نیاز خود استفاده نماید.
پس از ورود کاربر به نرم افزار وی می تواند با توجه به نیاز خود از خدمات بهره گیرد. هزینه های پرداختی در پنل کاربری وی بصورت اعتبار ذخیره می گردد. و با توجه به خرید خدمات از اعتبار وی کاسته خواهد شد.
کاربر با خرید از درگاه بانکی می تواند مبلغ درخواستی خود را به اعتبار کاربری خویش اضافه نماید.
کاربر هرگاه به هر دلیل احساس عدم نیاز به خدمات ما کند می تواند با تماس تلفنی اعلام نماید. حداکثر پس از یک هفته مانده اعتبار وی به حساب اعلامی به نام خود کاربر عودت می گردد.
بعد از درخواست کاربر خدمات درخواستی وی ثبت و ارائه می گردد. پس از ثبت امکان لغو خدمات و بازگشت وجه امکان ندارد.
با توجه به زمان روزانه اعلام بار ، شرکت در ساعات 8-16 نسبت به پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش می پردازد.
کاربران در صورت شکایت می توانند با شماره دفتر تماس حاصل نموده و موارد را ذکر نمایند در اسرع وقت نسبت به رفع موارد اقدام میگردد.